четвртак, 24. јануар 2013.

Pocetak

E ovako... Vec duze vremena razmiljam o pravljenju bloga ili sajta, te sam to napokon i uradila. Postoji mnogo stvari koje volim, takve sam prirode :) pa cu iskoristiti ovaj nacin da to pokazem i prikazem. Ujedno bih voljela cuti komentare -ali iskrene.
Preskocila bih pricu o sebi, jer iskreno, ne znam 'da se opisem u kratkim crtama' .  To prepustam drugima.
Tu neku 'dozu' kreativnosti sam naslijedila od tate -tako ljudi oko mene kazu :) , samo sto sam ja veca sanjalica i u masti boravim vise nego na javi (jako tezak i bolan trenutak kada moram da predjem ovamo xD )

Vec duze vrijeme radim rucne radove. Nekada sam plela, sada heklam. Zene koje isto vole, uglavnom su smirene i osjecaju se korisno na neki nacin. Ma mnooogo je prednosti u tome, da sad ne nabrajam. Kad tvoja ruka nesto napravi, uz pomoc maste i truda, a to je nesto sto se svidi tvojim prijjateljima, ljudima oko tebe, i tebi, znaci da posjedujes ono najvaznije - kreativnost. 


Ruke 

Нема коментара:

Постави коментар